Візитна картка ЗДО
Презентація закладу
Колектив
Розпорядок роботи
Наші групи
Порядок зарахування
Сторінка фахівців
Батьківська сторінка
Майбутнім школярам
Освітня програма
Методична база
Сторінка медичної сестри
Електронна черга
Нормативно-правова база ЗДО
Пожежна безпека
Статут
Ліцензії
Кадровий склад
Управління
Освітня програма
Ліцензований обсяг
Територія обслуговування
Мова навчання
Вакансії
Технічне забезпечення
Моніторинг якості освіти
Річний звіт
Правила прийому до закладу
Для осіб з особливими потребами
Правила поведінки учнів
Протидія булінгу
Донченко Оксана Володимирівна
Освіта: вища
Закінчила у 2019 році Приватний вищий навчальний заклад " Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука".
Спеціальність "Початкова освіта".
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: "У вихованні дітей головне, щоб вони цього не помічали."
ЖИТТЄВЕ КРЕДО: "Хочеш зробити справу - не стримуйся."
Вихователь
Червона Людмила Михайлівна - спеціаліст, має середню спеціальну освіту, закінчила Дубенське педагогічне училище за спеціальністю "Дошкільне виховання"
Загальний педагогічний стаж: 26 років
Педагогічне кредо: "Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант.
Вміння їх вирощувати - мистецтво.
Але найголовнішим є любов до дитини".
Життєве кредо: " Цілеспрямовано йти до своєї мети!"
Директор Трипутнянського ЗДО "Пізнайко"
ТЕТЯНА ПЕТРІВНА КРИВКО
Освіта: вища.Закінчила у 2015 році Рівненський державний гуманітарний університет.
Педагогічний стаж: 12 років.
На посаді директора з 2016 року.
Керувати закладом дошкільної овіти сьогодні означає цілеспрямовано впливати на педагогічний процес для досягнення позитивних результатів, створювати творчу атмосферу, сприятливий соціально-психологічний клімат, сміливо брати на себе відповідальність, діяти оперативно та принципово.
ЖИТТЄВЕ КРЕДО: "Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах - шукати істину, у людях - мудрість".
Педагогічне кредо: " Керувати - означає вести до успіху інших".
Власна формула успіху в роботі - створити в закладі дошкільної освіти такі умови, щоб він був місцем радості для дітей, місцем творчості для вихователів та місцем впевненості і спокою для батьків.